سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:9 » Yesterday hit:17 » All hit:286447
  • اعتراض پرستاران به سریال «اغما» - تازه ها
    » درباره ی من
    اعتراض پرستاران به سریال «اغما» - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    اعتراض پرستاران به سریال «اغما» - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» اعتراض پرستاران به سریال «اغما» »» date:86/6/29 «» 5:31 ع

    اعتراض پرستاران به سریال «اغما»

     

     

    به دنبال پخش سریال «اغماء» از شبکه اول سیما پرستاران زیادی از سراسر کشور اعتراض خود را نسبت به پخش این سریال اعلام کرده‌اند.


     
    به گزارش فارس، در نمابری که روابط عمومی سازمان نظام پرستاری منتشر کرد، اعتراض پرستاران کشور نسبت به پخش مجموعه «اغماء» اعلام شد.

     

    در این نمابر آمده است: به درخواست پرستاران سراسر کشور، سازمان نظام پرستاری با ارسال نامه‌ای به صدا و سیما در خصوص پخش سریال اغماء که در آن کوچکترین توجهی به نقش و نوع کار پرستاران نشده است، ‌اعتراض خود را به رویه مخدوش کردن جایگاه جامعه خدوم و زحمتکش پرستاری و جبران موارد مطرح شده در این سریال از سوی عوامل تولید کننده آن اعلام کرد.

     

    در ادامه این نمابر، با اشاره به بخش دیگری از نامه، می‌خوانیم: متأسفانه نه تنها عوامل تهیه کننده، کارگردان و نویسنده محترم این سریال از وضعیت، نوع کار و وظایف پرستاری کشور بی اطلاع هستند بلکه مشاورین محترم پزشکی این سریال نیز که در تیتراژ برنامه نام آنها ذکر می‌شود ظاهراً هیچگاه محیط بیمارستان و نوع کار در بخش‌های مختلف به‌خصوص بخش مراقبت‌های ویژه و کاری که پرستاران در این بخش‌ها انجام می‌دهند را ندیده و درک نکرده‌اند.


     
    در انتهای نمابر مذکور آمده است: سازمان نظام پرستاری در این نامه آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره ، همکاری و همفکری به نویسندگان ، تهیه‌کنند‌گان و کارگردانان محترم رسانه ملی برای ارتقاء سطح کیفی فیلم ها و سریال‌ها اعلام کرده است.

     



    shotokanpoloto
    »» comments ()

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank