سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:2 » Yesterday hit:8 » All hit:286171
  • گوشی موبایل Apple iPhone - تازه ها
    » درباره ی من
    گوشی موبایل Apple iPhone - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    گوشی موبایل Apple iPhone - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» گوشی موبایل Apple iPhone »» date:86/10/11 «» 6:16 ع

    نقد و بررسی گوشی موبایل Apple iPhone

     



    Apple iPhone

    گوشی اپل مدل آیفون (iPhone) گوشی دیگری از سری مدل‌های اپل است که 135 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز در اندازه‌ای برابر با 11.6×61×115 میلی‌متر طراحی شده است. این گوشی طراحی بسیار زیبایی دارد. فقط کافی است آن را تنها یک بار در دست بگیرید و دیگر مدل‌های اپل را به کل فراموش کنید. صفحه نمایش به کار رفته در آیفون یک صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی است که می‌تواند 16.000.000 میلیون رنگ را با رزولوشن 320×420 پیکسل نمایش دهد. البته توجه داشته باشید برای کار با این صفحه نمایش نمی‌توانید از قلم استفاده کنید. اما در عوض،‌ به راحتی می‌توانید با ضربه‌های آرام انگشت فرمان‌های مورد نظر خود را اعمال نمایید. ضربه‌های آرام انگشت بیشتر تنظیمات گوشی را فعال می‌کنند.
    آیفون، گوشی همراه چهاربانده‌ای است که به سیستم‌های GSM/EDGE مجهز می‌باشد و بر روی شبکه‌های AT&T کار می‌کند. سیستم دریافتی این گوشی بسیار عالی عمل می‌کند. اما کیفیت صدای گوشی تا اندازه‌ای متوسط است به طوری که باید گفت بلندگوی آن عملکرد نسبتا ضعیفی دارد.
    تمام تنظیمات این گوشی در قسمت Settings آن قرار گرفته‌اند. تنظیمات و سیستم گوشی به شکل بسیار خوبی ساماندهی شده‌اند و نظم خوبی دارند. از دیگر امکاناتی که در گوشی همراه آیفون در نظر گرفته شده است می‌توان به سیستم شبکه‌ای WiFi و شبکه اطلاعاتی EDGE اشاره کرد. شبکه AT&T EDGE گوشی عملکرد چندان سریعی ندارد. سرعت شبکه به طور متوسط Kbps105 می‌باشد. با داشتن این گوشی می‌توانید اطمینان داشته باشید که همیشه و همه جا به EDGE دسترسی خواهید داشت.
    باتری این گوشی نیز از نوع یون لیتیوم است که به کمک آن می‌توانید حداکثر تا 8 ساعت مکالمه داشته باشید. عمر این باتری در زمان استندبای حدود 250 ساعت است. اما در صورتی که با اینترنت کار کنید، این باتری برای زمانی برابر با 6 ساعت کار می‌کند. هم‌چنین، در حالت پخش مجدد فیلم برای مدتی برابر با 7 ساعت و پخش موسیقی نیز حداکثر تا 24 ساعت عمر می‌کند.
    تماس‌های گوشی را می‌توانید در دو پوشه تماس‌های معمولی و تماس‌های محبوب طبقه بندی کنید. برای مشاهده تماس‌های موجود فقط کافی است روی آیکن آن ضربه کوچکی وارد کنید. هم‌چنین،‌ در صورت تمایل و با استفاده از Mac یا Windows PC می‌توانید تماس‌های مورد نظرتان را هم‌زمان سازی کنید.
    سیستم پست صوتی و تصویری این گوشی نیز مزیت جالبی است که حتما نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. پیام‌های خود را می‌توانید بر اساس نام یا شماره مرتب و سازماندهی کنید. برای باز کردن یک پیام صوتی فقط کافی است ضربه کوچکی بر روی پیام وارد کنید. سپس، دکمه‌ای را که کنار نام نمایش داده می‌شود اجرا کرده،‌ به پیام خود گوش کنید. حذف یا لغو فرمان حذف پیام نیز کار بسیار ساده‌ای است. از دیگر امکاناتی که در این گوشی در نظر گرفته شده است می‌توان به ماشین حساب، ساعت، تقویم و یادداشت‌ها اشاره کرد.
    همان طور که اشاره شد،‌ دوربین این گوشی یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که کاربری بسیار ساده‌ای دارد. با این دوربین می‌توانید عکس‌های خوب و زیبایی داشته باشید. نکته جالبی که در مورد این دوربین می‌توان به آن اشاره کرد عدم وجود تنظیمات خاص است. از این رو،‌ کاربر نمی‌تواند رزولوشن یا مود تراز سفیدی را انتخاب کند. در عوض، رزولوشن عکس گرفته شده‌ای که می‌خواهید ایمیل کنید به طور اتوماتیک به رزولوشن VGA کاهش می‌یابد. به همین سادگی!
    یکی دیگر از قابلیت‌های این دوربین، تنظیم اتوماتیک حالت عکاسی آن است. به این صورت که با نگه داشتن دوربین در حالت افقی، عکس نیز به همان صورت گرفته می‌شود و اگر در حالت عمودی نگه داشته شود نیز عکس شما به صورت عمودی گرفته می‌شود. حافظه داخلی این گوشی GB 4.8 می‌باشد. بدیهی است که با این مقدار حافظه دیگر به داشتن شیاری برای کارت حافظه نیازی نیست.

    مشخصه‌های اصلی iPhone:

    • پشتیبانی از شبکه‌های GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
    • صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی 16.000.000 رنگی
    • حافظه داخلی 4 و 8 گیگابایت
    • دوربین 2 مگاپیسکلی با رزولوشن 1200×1600 پیکسل
    • قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های SMS و ایمیل
    • ابعاد گوشی: 11.6×61×115 میلی‌متر
    • وزن گوشی: 135 گرم
    • زمان مکالمه: 8 ساعت
    • زمان استندبای: 250 ساعت

    منبع:www.digikala.com


    shotokanpoloto
    »» comments ()

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    دانشمند، زنده ای میان مردگان است . [امام علی علیه السلام] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank