» Today hit:18 » Yesterday hit:4 » All hit:286696
  • ابهام درباره هویت واقعی فرمانده سپاه پاسداران! - تازه ها
    » درباره ی من
    ابهام درباره هویت واقعی فرمانده سپاه پاسداران! - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    ابهام درباره هویت واقعی فرمانده سپاه پاسداران! - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» ابهام درباره هویت واقعی فرمانده سپاه پاسداران! »» date:86/6/26 «» 1:0 ع

    ابهام درباره هویت واقعی فرمانده سپاه پاسداران!

     

     

    واشنگتن تایمز نوشت، وجود دو نفر به نام محمد علی جعفری در جمع سپاه پاسداران ایران ابهاماتی را در این خصوص در داخل و خارج از این کشور ایجاد کرده و این پرسش را مطرح کرده است که کدامیک از آنها هدایت گروهی را بر عهده داشته است که به زعم آمریکا در تجهیز تسلیحاتی شبه نظامیان شیعه در عراق دخالت دارد.

     

    به گزارش مبارزین، به نقل از شماره امروز روزنامه واشنگتن تایمز، نیروهای کرد در ماه ژانویه در حمله به شهر اربیل در شمال عراق مردی را بازداشت کردند که محمد علی جعفری نام داشت. مطبوعات گزارش دادند هویت جعفری که به تازگی به عنوان فرمانده سپاه پاسداران منصوب شده است با جعفری که در این شهر بازداشت شده بود یکسان است. ابهام شدید در این خصوص قابل فهم است زیرا جعفری قبلا سمت بالایی در خصوص مسایل عراق در سپاه پاسداران داشته است اما این همان جعفری نیست که اکنون فرماندهی سپاه را برعهده دارد او به وسیله اسم دوم خود یعنی عزیز جعفری قابل تمایز است. واشنگتن تایمز در ادامه با ارایه شرح حال مختصری از سوابق تحصیلی و نظامی محمد علی جعفری پرداخته است.

     

    این روزنامه سپس به درج اظهار نظر امیر جاودانفر تحلیل گر سیاسی در تل آویو درباره انتخاب وی به عنوان فرمانده سپاه پاسداران پرداخت. وی گفت: آیت الله خامنه ای با انتخاب او این پیام را به آمریکا می فرستد که ایران خطر اقدام نظامی علیه خود را جدی گرفته و به طور جدی به تقویت خود تمرکز کرده است. جعفری دیگر یکی از اعضای هیات بلندپایه مسوولان سپاه بود که در ماه ژانویه برای دیدار با جلال طالبانی در کردستان عراق به این کشور سفر کرده بود.

     

     



    shotokanpoloto
    »» comments ()

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    حکیم، کسی است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank