سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:8 » Yesterday hit:3 » All hit:286641
  • صداوسیما درباره دولت طنز می سازد! - تازه ها
    » درباره ی من
    صداوسیما درباره دولت طنز می سازد! - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    صداوسیما درباره دولت طنز می سازد! - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» صداوسیما درباره دولت طنز می سازد! »» date:86/6/18 «» 10:28 ص

    صداوسیما درباره دولت طنز می سازد!

     

    کمال تبریزی به زودی مستندی طنز را با حضور رضا کیانیان (به عنوان مجری) در سیما فیلم کلید می‌زند که طی آن دولتمردان با زبان طنز به نقد کشیده می‌شوند.

    به گزارش فارس به نقل از سایت خبری سیمافیلم، این کارگردان قرار است مستند «با ما شوخی نکنید» را به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان بسازد.

    جالب است بدانید که تبریزی پیشتر از این می خواست فیلمی تلویزیونی با نام «شمرکجاست؟» را بر اساس نوشته ای از سید حسن مهدوی فر در سیما فیلم کارگردانی کند که به گفته محمدرضا تخت کشیان هنوز متن فیلمنامه مورد توافق تبریزی قرار نگرفته و نیاز به بازنویسی و بازنگری دارد.

    با این حساب، کمال تبریزی با فراغ بال می تواند قبل از به نتیجه رسیدن فیلمنامه «شمرکجاست؟» این بار به طور جدی و مستند به حوزه مورد علاقه خود یعنی طنز بپردازد.

    قرار است در «با ما شوخی نکنید» به روحیه نقد ناپذیری اقشار مختلف جامعه و به خصوص مسؤولان در رده های مختلف پرداخته شود، به نحوی که تمرکز اصلی برشوخ طبعی ایرانیان و گرایش و علاقه آنان به بیان نظرات منتقدانه خود در قالب طنز و گرفتن تلخی آن با مضمونی شیرین و مؤثر باشد.

    تا کنون حضور محمدرضا سکوت به عنوان تصویربردار، مازیار شیخ محبوبی صدابردار، حمیدرضا چارکچیان دستیار اول کارگردان وبرنامه ریز، حسین هادیان‌فر مدیر تولید و رضا کیانیان به عنوان مصاحبه گر در این پروژه قطعی شده است.

    به گفته تخت کشیان در صورت انجام مراحل اولیه کار، و به نتیجه رسیدن قرارهای ملاقات با مسئولان، گروه تا 20 مهرماه وارد مرحله تولید خواهد شد. با توجه به رایزنی‌های در حال انجام، به نظر می‌رسد ساخت این مستند حدود 8 ماه به طول انجامد.

    این در حالی است که محمدرضا تخت کشیان هم اکنون در حال تهیه سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی ضیاءالدین دری است که تا یک سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

     

    از:رجانیوز

    shotokanpoloto
    »» comments ()

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank