سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:0 » Yesterday hit:3 » All hit:286633
  • سریال چارخونه - تازه ها
    » درباره ی من
    سریال چارخونه - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    سریال چارخونه - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» سریال چارخونه »» date:86/4/22 «» 9:19 ص
    بنابر نظر سنجی از تعدادی از شهروندان مناطق مختلف تهران، بیشتر مخاطبان «چارخانه» معتقدند بازی بازیگران این سریال تکراری است و صدای جیغ بازیگر زن آن غیرقابل تحمل است.
    بنابر نظر سنجی از تعدادی از شهروندان مناطق مختلف تهران، بیشتر مخاطبان «چارخانه» معتقدند بازی بازیگران این سریال تکراری است و صدای جیغ بازیگر زن آن غیرقابل تحمل است.
    از تعدادی از شهروندان تهران حاکی از آن است که سریال در قسمت‌های پخش شده به خاطر بازیگران و موضوعات تکراری خیلی مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته و تنها رضا شفیعی جم، تیپ متفاوت و جذب کننده بوده است.
    خانمی ۴۵ ساله، خانه‌دار و ساکن منطقه ۴، با بیان این مطلب که دوست داشتم سریال «چارخونه» را به خاطر خنده دار بودن ببینم می‌گوید: خنده دار نیست. بلکه اعصاب خرد کن شده است. بازیگران بازی‌های تکراری و مصنوعی دارند و موضوعات داستانش اصلا جالب نیست.
    مرد ۳۲ ساله، ساکن منطقه آزادی با اشاره به خنده‌دار بودن سریال «چار خونه» توضیح می‌دهد: چنین مجموعه‌هایی را نباید با دید نقادانه نگاه کرد و اتفاقا وقتی خسته از کار به خانه می روی خوب است که چنین مجموعه‌های از تلویزیون پخش شود.
    خانم ۲۸ ساله ساکن منطقه ۶ و لیسانس معتقد است: چه لزومی دارد که مجموعه‌هایی از تلویزیون پخش شود که در آن‌ها دائما زن و شوهرها با هم دعوا می‌کنند و اصلا خانم خانه در سریال چار خونه فقط در سریال‌های مختلف جیغ می‌زند.
    مرد ۴۷ ساله دیپلم و ساکن منطقه ۱۲ با بیان این مطلب که در خصوص سریال‌های طنز تلویزیون باید گفت «امسال دریغ از پارسال» می‌گوید: بازی‌ها، سوژه و کارگردانی این سریال دریغ از سال‌های گذشته است و حرف تازه‌یی ندارد و فقط وقت پرکن است.
    پسر ۲۲ ساله ساکن منطقه ۲ تهران با بیان این مطلب که سریال «چارخونه»، لوس و بی مزه است می‌گوید: چارخونه بر خلاف اسمی که برایش انتخاب شده، اصلا چارچوب ندارد و یک داستانی تکراری با بازیگران تکراری است و امید نمی‌رود که بهتر از این شود.
    دختر ۲۳ ساله دانشجوی رشته جغرافیایی ساکن منطقه‌ ۱۴ ، سریال چارخونه را تقلیدی از برنامه‌های نقطه چین، پاورچین، خانه به دوش، می‌داند و می‌گوید: شخصیت مادر خانه خیلی جیغ می‌زند و من و خانواده‌ام تمایلی به دیدن این سریال نداریم.
    وی معتقد است نوشته‌های سروش صحت در مجموعه‌هایی که عطاران و مهران مدیری کارگردانی آن را برعهده داشته موفق‌تر بوده است.
    دانشجوی رشته فلسفه ۲۵ ساله، ساکن شهرک غرب با بیان این مطلب که بازی‌های سریال «چار خونه» هنوز جا نیفتاده است می‌گوید: داستان‌های این مجموعه پیش پا افتاده است و به غیر از شفیعی جم که تیپ متفاوتی از تیپ‌های گذشته‌اش دارد بقیه تیپ جدیدی ندارد و کارهای قبلی‌ را تکرار می‌کنند.
    خانم ۶۳ ساله خانه‌دار و ساکن منطقه ۱۴ با انتقاد از جیغ زدن شخصیت مادر خانواده می‌گوید: به نظر می‌رسد سریال بیشتر مسخره بازی و لوس بازی است و برای بچه‌های زیر ۵ سال ساخته شده است.
    دختر ۱۹ ساله و ساکن منطقه ۳، با بیان این مطلب که سریال «چارخونه»، داستان‌های قشنگی ندارد اظهار می‌کند: بازی‌ها بیشتر در محیط بسته‌ای اتقاق می‌افتد و شخصیت‌ها از چهاردیواری خانه و محل کار بیرون نمی‌رود و در ضمن بازیگرانش هم تکراری شده‌اند.
    دختر ۳۲ ساله و ساکن منطقه‌ ۱ تهران، سریال «چارخونه» را بی مزه توصیف می‌کند و می‌گوید: داستان سریال چارخونه بی‌معنی و مفهوم بازی‌ها هم تکراری است و به دل نمی‌چسبد و علاقه‌ای به دنبال کردن آن در شب‌های بعد ندارم.


    shotokanpoloto
    »» comments ()

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    هرکه پیش از آن که از او بخواهند ببخشد، بزرگوارو محبوب است . [امام علی علیه السلام] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank