سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:12 » Yesterday hit:4 » All hit:286690
  • توسط یک بازیگر زن انجام شد دیروز اهانت به دفاع مقدس؛امروز اهانت - تازه ها
    » درباره ی من
    توسط یک بازیگر زن انجام شد دیروز اهانت به دفاع مقدس؛امروز اهانت - تازه ها
    مدیر وبلاگ : shotokanpoloto[105]
    نویسندگان وبلاگ :
    arazin (@)[5]


    تازه فیلم عکس فیزیک موبایل
    » لوگوی من
    توسط یک بازیگر زن انجام شد دیروز اهانت به دفاع مقدس؛امروز اهانت - تازه ها

    » Day Links » Notes Subjects » My Archives » My Friends Logo » My Friends Links » My Music
    » Yahoo » Search


    »» توسط یک بازیگر زن انجام شد دیروز اهانت به دفاع مقدس؛امروز اهانت »» date:86/4/16 «» 2:5 ع

    ف .م(فاطمه معتمد آریا!) بازیگر مطرح سینما که به تازگی در سفری به آمریکا در کنفرانس دستاوردها  و چالشهای ایران شرکت کرده  طی مصاحبه ای نظرات شایان توجه و قابل تاملی را بیان کرده است.


     به گزارش رجانیوز،کنفرانس دستاوردها و چالشهای ایران به همت بنیاد پژوهشهای ایران که مورد حمایت جدی مراکز امنیتی آمریکا قرار دارد در ایالت مریلند برگزارشده و برای شرکت در آن از برخی بازیگران زن ایرانی دعوت به عمل آمد، اما وزارت خارجه آمریکا از میان آنان تنها به ف.م اجازه حضور در آمریکا را داد.

     

    ف. م  در حاشیه این کنفرانس و درمصاحبه با رادیو فردا (وابسته به سیا) با تقسیم بندی نسلهای معاصر ایران به نسل  قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و متولدین سالهای انقلاب گفته است که در سالهای بعد از انقلاب پیدایش سبک جدیدی در فیلمسازی که با حذف سه عامل سکس، خشونت و الکل همراه بود، عملا سینمای  ایران را از مهم ترین وجوه جاذبه در سینما محروم کرد و در نتیجه زنان در  سینما حذف شدند.

     

    وی توضیح نداد در صورت حذف زنان از سینمای ایران ،امثال وی در سینمای کدام کشور و کدام نظام مطرح و مشهور شده اند.

     

    بنا بر این گزارش، وی در ادامه مصاحبه خود سینمای ایران را در دوره پس از انقلاب و با حضور مدیرانی چون بهشتی و انوار را مترقی ارزیابی نمود و گفت: ولی امروز در سینمای ایران، زنان حضوری بی کفایت و سطحی دارند. 

     

    گفتنی است این بازیگر زن که ید طولایی در مصاحبه های این چنینی و در حمایت از حقوق به ظاهر از دست رفته زنان در سینمای ایران در سالهای پس از انقلاب و تمسخر ارزشهای دینی ملت ایران دارد،پیش از این نیز به همراه ح . ج  بازیگر هم تیمی خود در فیلمهای متعدد، به استهزاء برخی سروده های مذهبی و انقلابی پرداخته  و هشت سال دفاع مقدس را مورد توهین و هتاکی قرارداده بود.

    منبع:رجانیوز



    shotokanpoloto
    »» comments ()

    »» Posts Title
    گوشی موبایل Apple iPhone
    [عناوین آرشیوشده]
    سخنی از سخنان حکمت که مرد مؤمن می شنودـ و به آن عمل کند یا آن را بیاموزد ـ بهتر از عبادت یک سال است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله] برای عضو شدن در خبرنامه ابتدا نام و سپس ایمیل خود را وارد کنید.





    Powered by WebGozar

    Google Page Rank